zaterdag 1 april 2023

Koningsdag 2023


 Koningsdag 2023 wordt dit jaar in Rotterdam gevierd. 
Met het motto "ROTTERDAM MAKE IT HAPPEN".

De beroemde skyline van Rotterdam is het onderwerp voor het patroon. In de kleuren van het motto, oranje en zwart. 


Met onder andere het gebouw van de Holland Amerika Lijn

Natuurlijk de Erasmusbrug 'de Zwaan' en de torenflats.

En de haven met de zee containers.


En een meerkleurig patroon van de skyline van Rotterdam.

Deze patronen zijn de laatste in een reeks van 10 jaar. Met veel plezier heb ik deze patronen ontworpen. Van de vele leuke reacties en foto's heb ik genoten, nu is het tijd om te stoppen met ontwerpen, mede door de stokoude haperende PC met boduurprogramma die niet meer ondersteund worden. Tijd voor andere crea dingen.  Hartelijk dank alle borduur vriendinnen en vrienden! Het blog blijft gewoon bestaan met alle freebies.

Maar nu de patronen. Maak ze in je eigen lievelings kleuren en borduurstof.

Het zwart oranje patroon is 58 x 112 kruissteken.
Gebruikte kleuren:
DMC zwart 310
DMC oranje 970
DMC grijs 169

Het gekleurde patroon is 37 x 92 kruissteken.
Ik heb er een blauwe rand omheen gemaakt.
Rondom 9 kruissteken vanaf het patroon. 
Gebruikte kleuren:
DMC zwart 310
DMC oranje 970
DMC bruin 420
DMC groen 907
DMC rood 321
DMC blauw 518
DMC geel 725


Zie voor meer informatie over deze afbeelding en Koningsdag in Rotterdam;



Ook heb ik een gratis Rotterdams skyline brei patroon gevonden gemaakt door 3d artist Frans Blok dat je goed kunt gebruiken om te borduren.


Voor het 10 jarig jubileum van Koning Willem Alexander heb ik een patroontje ontworpen die ik nu nog aan het borduren ben. Komt binnenkort op het blog.


Veel plezier met het borduren van de patronen
en een fijne Koningsdag 2023.

XxX Hetti

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

DANK JE WEL VOOR JE REACTIE !!
tHANK YOU SO MUCH FOR YOUR COMMENT !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...