zondag 27 maart 2011

Kadootjes

Dat was ik helemaal vergeten te vertellen! Op de Handwerkbeurs heb ik van Margot een prachtig geborduurd Hart gekregen als dank voor m'n uitwisselings werkzaamheden als Moderator bij het  EMS Forum. Een heel bekend hart zelfs!



Wat ben ik er blij mee Margot en het ruikt heerlijk! Het is zo fijntjes geborduurd in prachtige roze/blauwe kleuren en de kleine kraaltjes maken het helemaal af. Kijk maar een naar de details.



Het patroon is van Gazette94 die prachtige patroontjes ontwerpt en klik  maar eens Hier om dit patroon te downloaden.

En ik ben het een vriendinnen hart gaan noemen. Twee jaar geleden heb ik voor m'n borduur vriendinnen dit hart geborduurd, kijk maar een Hier en Hier en Hier en Hier omdat ik het zo'n leuk patroon vond. Maar zo'n hart voor jezelf borduren komt er dan niet meer van, helaas.
Dus het was een echte verrassing van Margot!

Maar daar blijft het niet bij, ook Miek wist ons te verrassen met weer zo'n leuk "haakje" van haar;


Een echt edelhert met van die leuke ogen, zo zien we ze ook in het bos lopen, hahaaha!

En voor Rob had ze een broodje kroket meegenomen, die er bijna z'n tanden in had gezet, zo echt zag het eruit.



Het zijn echte creatieve kunstwerkjes van haakgaren, dank je wel Miek voor de leuke kadootjes.

Groetjes, Hetti ;-))

3 opmerkingen:

  1. Hai Hetti, het is geweldig he, dat Margot dat gemaakt heeft.Claire heeft hele mooie patronen waar ik ook dol op ben.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooo Hetti wat een mooi hart heb je gekregen. Nu zie je hoe fijn het is om een hart van iemand te krijgen. Je hart zou er sneller van gaan kloppen.
    De kado'tjes van Miek zijn heel erg leuk. Die crea-bea weet van geen ophouden. Ze is weer begonnen met borduren. Leuk hoor!!!!!

    Knuf Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent weer flink verwent wat een leuke cadeau's

    BeantwoordenVerwijderen

DANK JE WEL VOOR JE REACTIE !!
tHANK YOU SO MUCH FOR YOUR COMMENT !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...