zaterdag 5 maart 2011

kadootjes

Even een berichtje dat ik ook op m'n andere blog heb staan, maar ik vind de kadootjes die ik van Miek heb gekregen zoooo leuk!
Ze is helemaal besmet met het haak virus, even heftig als het borduur of quiltvirus vrees ik ;-)


 Het roodborstje is enig en hangt in de buurt van mijn vogelhuisje.


Ook dit ijsje heeft ze gemaakt voor mij, het ziet eruit om in te happen. En wat zo handig is......het smelt niet dus kun je 'm lekker lang bewaren!







Het ijsje is gevuld met kleine stukjes stof tegen de buitenkant en in de binnenkant zit rijst. Ook de slagroom ziet er heerlijk uit van stof :-)) en er zit een grote kraal op als kers.


Groetjes, Hetti  :-))

1 opmerking:

DANK JE WEL VOOR JE REACTIE !!
tHANK YOU SO MUCH FOR YOUR COMMENT !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...