vrijdag 20 oktober 2017

DRAAD made@home

Enige tijd geleden werd ik benaderd door Caroline van der Kooij, hoofdredacteur van de Plus Online, om mee te werken aan het creative tijdschrift Draad made@home.


Wat is het een leuk tijdschrift geworden! Vol met haak, brei, naai en borduurpatronen en er is bij iedere handwerk techniek een uitleg en weetjes/info over het onderwerp. Bij het borduren staan leuke patroontjes en ook mijn Hollandse tegeltjes en kussentjes mochten erbij :-))


 Groeten uit Holland staat erin als patroon.


Het blad Draad is HIER te bekijken en te bestellen en is ook te koop in de winkels.

Veel plezier,
Hetti :-))


6 opmerkingen:

  1. Je bent werelberoemd vriendin, leuk hoor!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O maar dat is wel heel leuk zeg. Ga straks eens kijken hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het blad Draad kende ik niet... Wat ontzettend leuk, en natuurlijk ook dat jouw patroon er in staat!
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toevallig zag ik het vanmiddag in de boekwinkel. Het ziet er heel mooi en verzorgd uit. Het viel me op door de mooie voorpagina met een mooi lettertype voor de titel. Spannend, dat ue er in mocht staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Liebe Hetti, das freut mich sehr für dich, du hast aber auch schöne Muster, die gut in so ein Heft passen.
    Liebe Grüße, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk voor je Hetti; gefeliciteerd!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen

DANK JE WEL VOOR JE REACTIE !!
tHANK YOU SO MUCH FOR YOUR COMMENT !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...