zaterdag 1 februari 2014

WINTER FREEBIE

Echt winter wil het maar niet worden in Nederland. Af en toe een beetje sneeuw en vorst, maar niet genoeg voor echte ijs en sneeuw pret.
Na de Zomer en Herfst is hier het derde deel; de Winter.
Een foto van de winter in 2009 inspireerde me voor deze freebie.

It don't want to be Winter in the Netherlands. Every now and then a bit of snow and frost, but not enough  for real ice and snow fun.
After the Summer and Autumn is here the third part, the Winter.
A picture from the winter in Holland 2009,  inspired me for this freebie.




Geborduurd met; DMC 103 voor de randen en Tentakulum kleur Wilhelmina 123. 
Embroidered with DMC 103 for the borders and  Tentakulum color Wilhelmina 123.


Geborduurd door Miek op haar geverfde borduurstof.
Embroiderd by Miek on her own painted fabric.



Geborduurd door Marion!
Embroiderd by Marion!
Dit zijn mijn randjes van de eerste 4 weken, geborduurd op 10 cm. linnen band.
These are my borders of the first 4 weeks, embroidered 10 cm. linen banding.



Veel plezier met borduren, Enjoy the stitching,
Hetti ;-))

15 opmerkingen:

  1. Danke für das schöne freebie, bei uns ist auch noch kein Winter in Sicht.
    Liebe Grüße, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke winter-freebie, Hetti! Dankjewel daarvoor en ik heb hem ook meteen opgeslagen.
    Ik houd van zulke kleine borduurtjes, heerlijk te overzien.
    Nee, winter wil het echt niet worden..., ik moet het nog zien...

    Fijne avond nog!
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was zo leuk om te borduren. Bedankt lief mens.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Was zo leuk om te borduren. Bedankt lief mens.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je weer lekker bezig Hetti!!
    heel mooi weer
    sneeuw waar????????

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk freebee Hetti, heb je mijn randjes al gezien? O ja op Facebook heb je ze al gezien!
    Over twee maanden wordt het weer campingtime...ik heb er al zin. Hoe gaat het met jullie?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel voor dit mooie patroontje. Als het buiten niet wil winteren dan kunnen we het altijd nog gaan borduren;)
    Fijn weekend en een lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi patroon, dank je wel hiervoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vergeet ik helemaal de randjes die zijn erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke freebie, echt voor de winter, al voelt het nu als lente.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Hetti,
    je maakt leuke dingen!
    Bij onze uitgeverij maken we (naast creatieve bladen HobbyHandig, Creatief met Kaarten etc) een CreAgenda. Ik zou je graag iets willen vragen over de agenda voor 2015! Ik kan geen mail gegevens vinden op je blog, zou je mij willen mailen via traffic@uitgeverijscala.nl?
    Groeten,
    Karin Thybaut

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hallo Hetti, mijn nieuwe blogadres is http://doordewolgeverfd.blogspot.nl/
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen

DANK JE WEL VOOR JE REACTIE !!
tHANK YOU SO MUCH FOR YOUR COMMENT !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...