vrijdag 1 maart 2013

SAL Delft Blue Love To Stitch Part 3

Dit is het derde deel van de Delfts Blauwe SAL.
Het komt naast deel 2, kijk aub even op het raster van de 12 delen, beneden.

This is the third part of the Delft blue SAL.
This part comes to the right of part 2. Please take a look on the model grid of the 12 parts, see below.


De grijze kruissteken zijn de overlappende steken van het tweede deel. Aub niet borduren!
The grey cross stitches are the overlapping from the second part. Please do not embroider!



Deel 1, 2 en 3 samen.
Part 1,2 and 3 together.


En van mijn zus Miek.
And from my sister Miek.


Dank jullie wel voor de foto's van jullie vorderingen!!
Thank you so much for the  photos from your updates!!

Veel plezier met borduren, Enjoy the stitching,
Hetti ;-))

5 opmerkingen:

  1. You are using beautiful colours in your designs Hetti. I really love your designs!

    Happy weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Hetti! Ik vind dit zo leuk. Ga hem zeker nog maken.

    Fijn weekend en een lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel Hetti, ik ga komende week weer verder met SAL 3, ik heb er zin in! groetjes,
    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook dit is weer zo'n mooi deel, Hetti. Ik bewaar ze allemaal en kijk uit naar voldoende tijd om er aan te beginnen!

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen

DANK JE WEL VOOR JE REACTIE !!
tHANK YOU SO MUCH FOR YOUR COMMENT !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...