dinsdag 1 november 2011

Christmas Stocking

Het lijkt wel voorjaar met het zachte en mooie weer van de laatste tijd.
We genieten er volop van en wandelen en fietsen veel in de bossen.

Maar ondertussen nadert de Kerst........dus moet er wel gewerkt worden aan diverse projecten.
Inmiddels heb ik al een kerstsok gemaakt. Het patroon komt van The Thread Basket en  is Hier te vinden.


In de rand heb ik een breed lint meegenaaid voor een apart effect. Er kunnen zelfs kleine kadootjes in, dat is wel een prettige gedachte, haahaahaaaaaaa!!

Ook heb ik een ouderwetse Kerstman geborduurd van The Prairie Schooler. Voor de baard heb ik speciaal garen van Madeira gebruikt, eigenlijk bedoeld voor de borduurmachine. Met een stukje klitteband ga je over het garen heen en het wordt een wollige baard.



We hebben heerlijk gefietst in de bossen van Oud Reemst en Planken Wambuis op de Veluwe en heb weer beukenootjes gevonden en gegeten! Blijft altijd een goede jeugd herinnering. Vorig jaar lag alles onder een dik pak sneeuw en waren ze erg klein. Hopelijk blijft het nog een tijdje van dat mooie weer!






Dank je wel voor het lezen van mijn bericht, Groetjes van Hetti ;-))





4 opmerkingen:

  1. wat een super kerstsok is dat zeg

    ik ben ook bezig met een kerstmannetje, met hoho ho, grappig. is andere dan die van jou

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zag je sok op FB al voorbij komen. Wat een super mooie. Ook je andere werkje is prachtig. Heerlijk hè, die mooie herfst, prachtige foto's. Mooie herfstkleuren.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto's allemaal... bent lekker bezig zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat is die sok mooi geworden, en wat kleurt die goed bij de inrichting!
    je kerstman is ook leuk geworden
    groejtes miek

    BeantwoordenVerwijderen

DANK JE WEL VOOR JE REACTIE !!
tHANK YOU SO MUCH FOR YOUR COMMENT !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...